13/9 - 2012
Är så arg och frustrerad på antiskallspecialisten just nu så jag håller på att koka. Får en vara som inte ha en svenska instruktionsbok, okej fine de kan jag leva med, då dom säkert ha "importerat" varan. Men man kan iaf nämna att de ej följer med på svenska enligt mig. Men men. Sen så mejlar jag dom samma dag som paketet kom (förra veckan, torsdag) och frågar vad jag ska göra då de ej funkar, fick ett luddigt svar om vad mitt ordernummer är och svarar direkt vad de är för siffror. Ha fortfarande inte fått svar på de eller svar på min fråga - vad ska jag göra.
Nu ha jag skrivet ett till mejl om att vilja returnera varan och mer detaljerat mejl få man leta efter. Få jag inte ett svar inom morgondagens slut ska jag ringa och skälla ut dom efter noter och fråga vad dom inkompitenta jävlarna göra på dagarna, för att svara på mejl eller hjälpa kunder gör dom verkligen inte. OJOJ vad arg jag kommer va, kommer nog ge dom mardrömmar för evigt. För hur jävla svårt och hur lång tid ska de ta att svara på ett mejl om vad jag ska göra efter att ha fått ordernummret dom bad om? Över en vecka tydligen, vilka inkomitenta jävlar de finns asså. NNNEEEEFFFYYYYYYFFFAAAAN.
Kommentarer